web analytics
header

Hoe kan je afvallen in 2 weken? Cruciale Informatie

Beste lezers, doen jullie mee aan afvallen in 2 weken?

Dan feliciteer ik je alvast. Je gaat meedoen aan een speciaal dieet waardoor je een gezondere lifestyle gaat krijgen.

Dit programma is ontwikkeled om de pondjes eraf te branden.

Binnen 2 weken voelt de kandidaat zich weer goed en fit en is het resultaat duidelijk zichtbaar.


Met een klein beetje hard werken, discipline en toewijding, zul je zien dat het de moeite waard is geweest. Ben jij klaar voor de uitdaging?

Wat moet je (w)eten bij afvallen in 2 weken?

Voedzaam eten is erg belangrijk. Jou doel voor de volgende 2 weken moet zijn om alleen de goede voeding binnen te krijgen. Dit betekend koolhydraten vermijden en vooral eiwitten en veel gezonde vetten eten.

Het belang van pure voeding…

Pure voeding is het beste, het meest voedzaam en het meest gezond. Wat is pure voeding? In principe de voeding die zo min mogelijk een proces heeft ondergaan en rechtstreeks in dezelfde vorm is terug te vinden in de natuur. Doe bijvoorbeeld het volgende. Vergelijk een appel met appelsap uit de supermarkt. Bij de sap ontbreekt de schil, de pitten en het middendeel. Echter, alleen de gehele appel levert ons al de gezonde stoffen die we nodig hebben. Dit voorbeeld geld voor bijna alle voeding. Je moet dus vooral kiezen voor voeding in de meest originele oorspronkelijke vorm.

Het belang van kleur…

Kleur is belangrijk. Antioxidanten zorgen voor de kleuren op fruit en groenten. Als je kleurrijk eet, krijg je niet alleen een heerlijke maaltijd, maar ook de voordelen van een verbeterde gezondheid. Let dus op kleur.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Klik hier en ik stuur ze gratis naar je toe.

Wanneer moet ik eten?

Het ontbijt…

Je moet altijd de dag beginnen met een ontbijt. Ontbijt is de meest belangrijke maaltijd van de dag. Na het 8-uur durende vasten tijdens de slaap, heeft het lichaam belangrijke voedingsstoffen nodig voor fysieke en mentale energie en voor concentratie. Het is het best om te eten binnen een uur van wakker worden. Als je niet gewend bent om vroeg te starten met eten, probeer dan een licht maar voedzaam ontbijt om je te helpen van start te gaan. Je kunt denken aan een salade en yoghurt of kwark.

De lunch…

De middagmaaltijd is zeer belangrijk. In de middag werkt je vertering het best en is je lichaam ingesteld op het absorberen en afbreken van voedingsstoffen. De maaltijd in de middag moet je grootste maaltijd zijn.

Het avondeten…

Het avondeten moet licht en vroeg zijn. Probeer het eten op te hebben voor 7 uur in de avond of tenminste 2 uur voor het naar bed gaan. Het is belangrijk om je verteringssysteem rust te geven en je lichaam de tijd te geven zichzelf te herstellen en de voeding op te nemen.

Snacks…

Snacks zijn toegestaan gedurende het programma. Een kleine snack, noten, fruit, helpt om een gebalanceerde bloedsuikerspiegel te houden en helpt om te veel eten gedurende de maaltijd te voorkomen.

Door ons programma zul je zien dat afvallen makkelijk en relatief snel kan. Het is ook nog voordelig voor de portemonnee.

Voor uitgebreide informatie over het programma, lees ons Eboek Vet Verbrand Geheimen.

Klik hier voor het Eboek

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met HappyHealthy Premium

De meeste diëten zijn incompleet, focussen zich op een beperkt aantal van de belangrijke elementen en pakken jouw doel niet bij de kern aan.

Oscar Helm heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt wordt aan de hand genomen en zal week bij week digitaal worden bijgestaan je levensstijl zo te veranderen dat je gezond en slank zal zijn.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s, exclusieve video’s, content, tools en nog veel meer.

Op dit moment kan je het één maand voor één euro uitproberen. Ontdek nu zijn beste en effectiefste tips:

HappyHealthy Premium Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *