web analytics
header

Zo kun je afvallen met het eiwitten dieet + goede toevoegingen

Houden jullie ook zo van een sterk en slank lichaam?

Ga dan over op het eiwittendieet. Eiwitten zijn voedzaam en je wordt er NIET dik van.

Kipfilet, biefstuk, eieren, vis, allemaal zijn het goede bronnen voor eiwit. Ook bonen zijn een uitstekende bron van eiwitten.

Als je aan dit dieet begint, is het niet lusten van bonen dan ook geen excuus.

Op verscheidene manieren kun je bonen verwerken in smakelijke gerechten. Wel moet je een beetje creatief zijn.

Toch denken de meeste mensen niet snel aan bonen. Vaak wordt bij een dieet gedacht aan bijgerechten als rijst, groenten, fruit, kwark, noem maar op. Dat is jammer!

Eiwittendieet

Bonen zijn perfect voor een gezond eiwittendieet. Ze beschermen ons namelijk tegen allerlei ziekten.

Dit komt omdat bonen bestaan uit belangrijke voedingsstoffen, zoals anti-oxidanten, mineralen en vezels.

Van bonen kom je niet aan. Sterker nog, door een bonendieet te volgen zul je merken dat je sneller af gaat vallen. Je hebt namelijk geen honger meer en je zult merken dat je ongezonde snacks gaat overslaan.

Daarnaast zijn bonen ook nog eens goedkoop en bevat het alleen de goede koolhydraten!

Een betere stofwisseling…

Het eiwittendieet gaat je stofwisseling verbeteren. Aangezien je niet langer slechte koolhydraten binnenkrijgt, wordt binnen korte tijd je vetreserve gebruikt om je lichaam toch van energie te voorzien.

Makkelijk, goedkoop en gezond…

Een belangrijk voordeel van dit dieet is dat het erg makkelijk is en dat je snel een nieuw eetpatroon ontwikkeld. Je weet bij het eiwitdieet precies wat je wel en niet mag eten.

Je hoeft niets te tellen of te wegen. Je hoeft niet allerlei dure voedingssupplementen aan te schaffen. Daarnaast zul je merken dat je makkelijk en snel afvalt. Ook is het eiwittendieet ook nog eens erg gezond.

De eiwitten die je tijdens het dieet opneemt, helpen je een verzadigd en goed gevoel te geven. Het belangrijkste bij dit dieet en bij vele diëten is discipline. Je moet consequent blijven en niet je voedingspatroon veranderen door je te verleiden door ongezonde snacks.

Overgewicht is vaak de oorzaak van het soort voeding die je binnenkrijgt en daarna speelt pas de hoeveelheid een rol. Als je zin hebt in een tussendoortje, kies dan voor een glas water en een stuk fruit.

Door dit dieet verlies je al snel vet rond je buik, wat bijdraagt aan een mooi figuur. Daarnaast zul je zien dat dit dieet ook een positieve werking heeft op je huid en dat je huid strak blijft.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Klik hier en ik stuur ze gratis naar je toe.

Tips/aanvullingen voor het eiwittendieet

– Drink minstens 2 liter water per dag!

– Koffie en thee is prima, alleen zonder melk en suiker!

– Eet ten minste 2 ‘echte’ maaltijden per dag om tussendoortjes te vermijden

– Eet eigengemaakte salades zonder dressing als eventuele aanvulling

– Gebruik geen kunstmatige vloeistof voor bakken zoals margarine

– Kook of stoom je eten om de transvetten tegen te gaan

– Kwark, yoghurt, avocado, noten helpen je om de goede vetten binnen te krijgen

Voor meer tips om je sterk, gezond en slank te krijgen. Je vindt alle informatie over het eiwittendieet in het Eboek Vet Verbrand Geheimen.

Klik hier voor meer informatie

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *