web analytics
header

Fitness dieet! Afvallen Door Spieren te Kweken!

Het fitness dieet is niet een officieel en commercieel dieet. Het is de benaming voor een voedingswijze waarbij de persoon in kwestie een hevig en intensief trainingsprogramma volgt.

Net als met afvallen, staat ook hier de voeding in een nauwe relatie met de sportintensiteit.

Er is ook een groot verschil. Om af te vallen hoef je niet per se te sporten. Als je het fitness dieet volgt moet je wel sporten. Doe je dit niet, dan wordt je – ondanks de gezonde voeding – gewoon een beetje vadsig. Niet heel snel, wel op de lange termijn.

Wanneer begin je met een fitness dieet

Laat ik heel duidelijk zijn. Een fitness dieet is enkel bedoeld voor mensen die meer dan 3x per week zichzelf in het zweet willen werken in de fitnessschool. Het is daarnaast enkel bedoeld voor degene die zich in het zweet werkt met spierversterkende oefeningen.

Volg je dit dieet terwijl je in volle training bent voor een marathon, dan heeft het weinig zin. Heb je ooit een opgepompte marathonloper gezien?

Je begint dus met een fitness dieet als je een helder doel hebt. ‘Lekker breed’ worden is een mooi doel, maar het werkt pas echt stimulerend om het ergens voor te doen. Stel een tijdslimiet waar jij je op kan richten.

Ik zal je een tip geven; begin in de winter, voor een toplichaam in de zomer. Helaas denken veel mensen daar te laat aan.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Klik hier en ik stuur ze gratis naar je toe.

Wat houdt een fitness dieet in? Hoe moet je eten?

Een fitness dieet verlangt een ander voedingspatroon, dan wanneer jij wilt afvallen. Dat lijkt mij logisch. Toch is de basis hetzelfde.

Je wilt namelijk vet verliezen en spieren kweken. De theorie om vet te verliezen komt sterk overeen met de beste afvalmethode. Jij moet gedurende het fitness dieet veel eiwitten eten. Eiwitten zijn gezond en bevorderen de spieropbouw.

In tegenstelling tot veel andere onbetrouwbare dieëten, moet je tijdens een fitness dieet juist eten. Veel en vaak. Minstens 5x per dag moet jij een maaltijd naar binnen werken. Het is daarom niet uitzonderlijk dat jij meer calorieën naar binnen werkt, dan voor het dieet.

Als je van eten houdt en van sporten, zit je helemaal goed met het fitness dieet.

Moet jij jouw calorie-inname beperken om af te vallen?

Afvallen met een fitness dieet doe jij door de focus te leggen op gezonde voeding in combinatie met een stevige workout.

Je kunt ervoor kiezen om je calorie-inname te beperkt tot 1500 – zoals soms wordt aanbevolen – maar dat is onzin. Je kunt ook met 2000-2500 calorieën goede resultaten boeken met een fitness dieet.

Wanneer je dat doet, heb je zelfs nog meer energie over om te sporten – ook handig.

Start met een fitness dieet! Start met Vet Verbrand Geheimen

Door spieren te kweken zul je sneller afvallen. 1 kilo aan spiermassa staat al gelijk aan een calorieverbranding van 100 per dag! Met veel spieren, mag je dus lekker veel eten.

Dit is één van de tips uit het e-boek Vet Verbrand Geheimen. Dit digitale boek is meer dan een boek over gezonde voeding. Het is een boek dat jou leidt in je strijdt tegen overgewicht, maar je ook helpt in het leven na het verliezen van je gewicht.

Het biedt veel tips op het gebied van fitness en biedt jou de mogelijkheid om verantwoord af te vallen door te sporten.

Wacht niet langer en werk vandaag nog aan je vernieuwde lichaam!

Klik hier voor meer informatie:

Vond je dit artikel interessant en hulpvol? Verleen ons dan een gunst door dit artikel te liken of te delen met je vrienden.

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *