web analytics
header

Creëer een Sixpack aan de Hand van 4 Tips!

Het is de droom van elke man…de sixpack.

Natuurlijk kunnen we allemaal grappen maken over de onepack, de zes blikjes in de koelkast en het feit dat jij zoveel van je sixpack houdt dat je hem beschermt met een laag vet.

Diep van binnen weten jij en ik dat iedere man een sixpack wil hebben. Waarom? Omdat elke vrouw – diep van binnen – wil dat haar man een mooi wasbordje heeft. Ze zullen het niet altijd zeggen, maar het is de waarheid.

Dus…geen excuses meer. Het is tijd voor die sixpack en ik ga jou uitleggen hoe jij die kan kweken. Ik maak daarvoor gebruik van 4 tips en één misverstand.

Het misverstand rondom de sixpack

Bijna iedereen denkt dat een sixpack ontstaat door hard te trainen in de sportschool. Elke dag je buik lekker crunchen en dat wasbordje kan elk moment doorbreken. Helaas is dat niet het geval.

Ik ken verschillende spierbundels zonder een wasbordje. Ze hebben gigantische bovenarmen en afgetekende borstspieren, maar geen sixpack. Ze hebben namelijk een te hoog vetpercentage!

Wanneer je als man een vetpercentage boven de 10% hebt (vrouwen 15%), dan wordt het al lastig om het wasbordje zichtbaar te laten worden. Je kunt nog zo intens hard trainen, de zes blokjes op je buik zullen zich niet tonen aan de buitenwereld.

Andersom werkt het exact hetzelfde. Er zijn mannen en vrouwen die nooit in de sportschool zitten en toch een zichtbaar wasbordje hebben.

Natuurlijk niet zo afgetraind als op de posters van een zeker onderbroekenmerk, maar de blokjes zijn te tellen.

Het is ontzettend belangrijke informatie als jij besluit om vol voor die sixpack te gaan. Je hoeft misschien niet eens de sportschool in, zolang je maar vet verbrandt!

Zo…hebben we dat misverstand ook uit de wereld geholpen.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Klik hier en ik stuur ze gratis naar je toe.

Tip 1: Ga Gezond Eten

Wanneer jij een wasbordje wilt, moet je waarschijnlijk vet verbranden – anders heb je hem al. Vet verbranden doe je door een gezond voedingspatroon aan te meten. Natuurlijk is dat gemakkelijker gezegd, dan gedaan.

Voor een mooi wasbordje is het van belang dat je jouw buikvet verbrandt met gerichte voeding. Zo raad ik je aan om veel eiwitten en gezonde vetten te eten. In tegenstelling tot wat je zult verwachten zorgen gezonde (!) vetten ervoor dat je vet zult verbranden.

Het zal namelijk snel verwerkt worden door je lichaam en niet worden omgezet tot vet.

Voor meer tips over gezonde voeding, raad ik je aan om andere artikelen op dit blog te lezen of het e-boek te bestellen…daarover later meer.

Maak jij onnodige fouten die het afvallen vertragen?

Doe deze test en ontdek je “Afslank IQ”.

Tip 2: Doe aan cardiotraining

Ik beloof jou dat jij niet per se cardiotraining hoeft te volgen om buikvet te verbranden. Door simpelweg gezond te eten kun je al je vet rondom je buik al verbranden.

Het kan zijn dat je haast hebt. Voor de personen die zich plotseling realiseren dat de zomer al over een maand begint, geef ik het advies om cardio-oefeningen uit te voeren.

Ga lekker hardlopen, fietsen of roeien en versnel het buikvetverbrandproces!

Tip 3: Train voor sterke spieren

Het is leuk om een wasbordje te hebben, maar het maakt niet veel indruk als het vooral een reeks ribben is. Dit is natuurlijk niet het mode-ideaal waar we allemaal naar op zoek zijn.

Je zult dus moeten trainen voor sterkere buikspieren. Dit doe je in een fitnessschool of simpelweg in je eigen slaapkamer. De meeste buikspieroefeningen kun je met behulp van een matje en een goede instelling al uitvoeren.

Vaak is het zelfs beter!

Ik wil je echter een paar extra tips geven in deze sectie. Ik houd het bij 4, zodat het mooi gelijk is met de rest van het artikel. Onthoud deze tips zeer goed als je jouw wasbordje gaat trainen.

  1. Voer de buikspieroefeningen beheerst uit
  2. Varieer en blijf je lichaam prikkelen
  3. Ga door tot je niet meer kunt – werk niet met vaststaande series
  4. Train je toekomstige wasbord vaker dan andere spiergroepen

Buikspieren kun je gerust 2 tot 4 keer per week trainen. Het is bijna onmogelijk om deze spiergroep te overtrainen. Er zijn dus geen excuses als je eenmaal begint. Je kunt je buikspieren overal trainen en je kunt ze bijna niet overtrainen.

Ga elke keer tot het gaatje!

Tip 4: Geloof niet in wondermiddelen

Ik zie vaak reclame voor de ‘ideale sixpack’ met een dubieus wondermiddel. Helaas kan ik dat niet serieus nemen. Er bestaan namelijk geen wondermiddelen, waardoor jij een sixpack krijgt.

Natuurlijk zijn er middelen waarmee jij jouw spieren extra snel kunt versterken, maar dit is troep. Het is ongezond voor je lichaam en zal meer schade aanrichten, dan het je voordeel oplevert.

EN…val al helemaal niet voor de trilapparaten die je buikspieren trillen naar een wasbordje. Onmogelijk.

Begin gewoon met trainen en het eten van gezonde voeding, en je zult merken dat je sixpack gestaag vormkrijgt.

Leer hoe jij gezond afvalt en sterke spieren ontwikkelt!

Het geheim voor een mooie sixpack is het verbranden van vet en het trainen van spieren. Deze combinatie moet jij onder de knie zien te krijgen.

Dit kan jij doen, door het e-boek Vet Verbrand Geheimen te bestuderen. Dit boek, gericht op het verbranden van vet, bevat tips voor het perfecte lichaam. Het biedt een uitgebreide sectie over sporten, buikspieren en fitness.

Het is het ideale boek als jij vet wilt verbranden en de sportschool in wil duiken.

Klik hier voor meer informatie

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *