web analytics
header

Bedsport of wandelen? | Vermageren onder de lakens |

Wil je vermageren? Ben je bereid om meer te sporten? Kies eens voor een goede vrijpartij.

In Canada is onderzoek gedaan naar de bedsport. Gedurende een maand tijd moesten heterokoppels een keer per week vrijen. De kandidaten moesten sportief zijn en een stabiele relatie hebben. De vrouw diende de pil te gebruiken.

Het was de bedoeling dat de bedsport begon met voorspel en vervolgens vervolgd werd door geslachtsgemeenschap.

Uit de studie bleek dat de gemiddelde tijd van de bedsport zo’n 25 minuten was.

Gedurende de maand van het onderzoek moesten de kandidaten ook 30 minuten op een loopband joggen. Op de loopband werd geanalyseerd hoeveel energie ze verbruikten.

Vermageren

De resultaten? De studie toonde aan dat bedsport wel degelijk een sport is en daarmee zeker goed voor de lijn of het afvallen. Op de loopband verbranden mannen 276 Kcal en vrouwen 213 Kcal.

Met bedsport behaalden mannen 101 Kcal en vrouwen 69 Kcal. Volgens de onderzoekers genoeg bewijs dat vrijen gecategoriseerd kan worden onder de categorie ‘gematigde inspanning’.

Bedsport kan dus beschouwd worden als wandelen of rustig joggen. Zoals misschien verwacht hebben deelnemers aangegeven bedsport te prefereren over wandelen en joggen.

De conclusies van een andere studie suggereren dat seks kan worden vergeleken met wandelen op een snelheid van 4 km per uur. Echter, voorspel werd niet meegerekend omdat je hierbij te weinig energie verbruikt.

Seks of de loopband…

Wat wordt het voor jou? Wij adviseren echter beide te doen om voldoende calorieën te verbranden.

Wat betreft het vermageren, als je 3 keer per week seks hebt, dan verliest een man 2 kilo op jaar basis en een vrouw 1,5 kilo. We moeten echter voorzichtig blijven met de interpretatie van de studie.

Seks is geen intensieve sport…

De kandidaten bij het onderzoek waren jonge sportieve mensen. Seks is bij lange na niet te categoriseren onder intensieve sporten, zoals hardlopen. Bij hardlopen verbrand je minstens 5 keer zo veel energie.

Wil je echt snel vermageren, kun je dus niet afhankelijk zijn van bedsport. Het is belangrijk dat je kiest voor intensieve sport.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Klik hier en ik stuur ze gratis naar je toe.

Vrijen

We moeten je dus teleurstellen. Op korte termijn vermageren is onhaalbaar door alleen regelmatig te vrijen. Vermageren is onlosmakelijk verbonden met intensieve sporten. Laat dit niet het struikelblok worden.

Het geldt voor bijna iedereen. Wie snel wil vermageren, moet meer bewegen. Intensief sporten is dus voor veel mensen overgewicht zeker belangrijk.

Overige sporten

Er zijn genoeg mogelijkheden om meer te gaan bewegen. Misschien is het makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als je echt wilt afvallen, dan zul je ook de motivatie hebben om meer te gaan bewegen. Ik ga hieronder een aantal manieren bespreken hoe je in je dagelijkse leven meer aan beweging kan doen.

De beste manier is uiteraard door te sporten. Sommige mensen houden van sporten, anderen haten het. Ben je niet gek van sporten, maar wil je toch snel vermageren? Wat weerhoudt je dan van de sportschool? Mijn advies… gelijk aanmelden!

Sportschool

De sportschool helpt je om verschillende sporten te kunnen ervaren. Zo kun je deelnemen aan allerlei groepslessen, zoals spinning, boot camp, boksen, pilates, yoga en body pump.

Deelnemen aan groepslessen werkt extra stimulerend en onderzoek heeft aangetoond dat sporten in groepsverband een positieve werking heeft op het geluksgevoel. Al met al, reden om je aan te melden bij de sportschool.

Ook word je in een sportschool regelmatig geconfronteerd met je lichaam. Dit kan motiverend werken. Wees er wel bewust van dat het uiteindelijk allemaal gaat om discipline.

Natuurlijk gaat het wat makkelijker als je er ook lol in gaat krijgen. Zoek daarom een sport die bij je past. Er zijn zo veel sporten, je moet iets kunnen vinden.

Hieronder tref je lijst met de beste sporten om snel calorieën te verbranden.

Boksen – tot 700 Kcal p. uur
Fietsen – tot 600 Kcal p. uur
Zwemmen – tot 600 Kcal p. uur
Hardlopen – tot 450 Kcal p. uur
Squash – tot 600 kcal p. uur
Tennis – tot 500 kcal p. uur
Roeien – tot 550 kcal p. uur

Wil je meer weten over vermageren, lees het Eboek Vet Verbrand Geheimen.

Klik hier voor het Eboek

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *