web analytics
header

Het Meest Voorkomende Misverstand van het Wasbordje

Ik sprak onlangs met een gespierde vriend die ik kende van universiteit. Hij vertelde mij over zijn problemen met zijn buikspieren. Het gebrek aan buikspieren, noemde hij het probleem.

Al maanden focuste hij zich op de spiergroepen net boven zijn heupen. Het lukte echter maar niet om het wasbordje tevoorschijn te toveren. Heel langzaam werd hij gek en hij begon de moed op te geven.

Na één blik wist ik al dat het gebrek aan buikspieren niet zijn probleem was. Het probleem had te maken met een klassiek voorbeeld van de fitnesser met een te hoog vetpercentage.

Ik presenteer jou het meest voorkomende misverstand van het wasbordje!

De gespierde man zonder wasbordje

Jij kent vast ook wel iemand die ontzettend veel in de sportschool zit, maar niet een wasbordje weet te kweken. Het zijn vaak de mannen die zich volledig op fitness storten, omdat ze een beetje te dik zijn.

Ze beginnen als een gek te trainen en kweken indrukwekkende arm- en borstspieren. Van een dikkig mannetje transformeren ze in een gespierde man met een angstaanjagend karakter – zonder een sixpack.

Voor een sixpack moet je namelijk uit een ander vaatje tappen. Voor een sixpack moet je ook dun zijn. Je moet weinig vet aan je botten hebben kleven.

Hoe je dat nou weer moet bereiken? Nou, dat ga ik jou uitleggen.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Klik hier en ik stuur ze gratis naar je toe.

Het voordeel van veel spieren en vet verbranden

Laat ik beginnen met een groot voordeel van opgepompte gasten, ze verbranden veel vet! Jij hebt vast een idee van de eetschema’s van bodybuilders? Ze eten de hele dag door, om aan de vraag van hun spieren te voldoen.

Spieren hebben namelijk energie nodig – veel energie.

Het is hartstikke goed om aan die energievraag te voldoen. Wanneer je echter een dag niet aan die energievraag voldoet, zal je lichaam de energie halen uit je overtollige vet.

Veel spieren biedt je dus de kans om ook snel vet te verbranden. Het is het grote voordeel voor de mannen met spieren en zonder wasbordje.

Maak jij onnodige fouten die het afvallen vertragen?

Doe deze test en ontdek je “Afslank IQ”.

Gezond eten om vet te verbranden

Vet verbranden doe je dus door minder energie in te nemen dan je nodig hebt OF je zorgt ervoor dat je lichaam geen vet meer opneemt, terwijl je toch aan de calorievraag voldoet.

Dit doe je door voeding!

Voeding heeft de grootste invloed op je vetpercentage. De juiste voeding zorgt er namelijk voor dat je lichaam de calorieën niet omzet in vet. Natuurlijk wil jij weten wat de juiste voeding is.

Ik kan dat nu niet allemaal gaan uitleggen, maar wil je wel 3 tips geven:

  1. Vermijd koolhydraten
  2. Eet gezonde (onbewerkte) vetten
  3. Eet eiwitten

Het zijn tips die je wellicht al eens gehoord hebt, maar ze werken! Wanneer jij je suikerinname kan terugbrengen, dan kan je al ontzettend veel vooruitgang boeken.

Wanneer heb jij een wasbordje?

Ik neem aan dat je al veel getraind hebt, dit hoeft echter helemaal niet. Voor een wasbordje hoef je in principe niet te trainen. Het is van belang dat je een laag vetpercentage hebt.

Dit percentage ligt voor mannen rond de 8-10% en voor vrouwen rond de 12-15%.

Het zijn lage percentages, maar het is nodig als jij een wasbordje wilt tonen deze komende zomer.

Wil jij meer informatie over gezonde voeding, gerichte trainingen en lage vetpercentages? Bestudeer dan het e-boek Vet Verbrand Geheimen en ga aan de slag met de informatie!

Klik hier voor meer informatie

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *